Een klacht, wat dan?

We waarderen het enorm dat u uw kind aan ons toevertrouwt. We doen ons uiterste best om uw kind te helpen zich optimaal ontwikkelen. Toch kan het voorkomen dat onze aanpak niet aansluit bij uw verwachtingen of dat we zaken anders inschatten. Dit kan leiden tot frustratie, boosheid of verdriet, het gaat om uw kind.
 
Om dit soort situaties goed op te lossen, is open en respectvolle communicatie essentieel. Emoties via bijvoorbeeld een e-mail overbrengen kan verkeerd worden opgevat en helpt niemand vooruit, vooral niet uw kind.
 
Daarom vragen we u om deze kwesties altijd persoonlijk te bespreken. Als er iets speelt, neem dan eerst contact op met de persoon in kwestie. Als dat niet voldoende oplost, kunt u altijd verder praten met de schoolleiding. Als dit geen oplossing biedt kan de vertrouwenspersoon u verwijzen in de te nemen vervolgstappen.

Klachtenregeling van Stichting 'Ieder kind telt'

De adresgegevens van het bevoegd gezag zijn:

Stichting 'Ieder kind telt'
Postbus 59
7440 AB  Nijverdal
Email: info@iederkindtelt.nl
Tel. (0548) 61 65 13

Onze externe vertrouwenspersoon is:

Mevrouw Roelie Waanders van
BijWaanders
Email: info@bijwaanders.nl
Tel.: (06) 49 46 74 32
Stichting 'Ieder kind telt' is aangesloten bij de Landelijke Klachtencommissie:

Geschillencommissie Bijzonder Onderwijs
Postbus 394
3440 AJ  Woerden
Email: info@gcbo.nl
Tel. (070) 386 16 97
 
Afhankelijk van de inhoud van de klacht wordt u in contact gebracht met de relevante organisatie.